سلام خوش آمديد لطفا تا بالا آمدن وبلاگ منتظر باشيد روز خوبي داشته باشيد نظر يادتون نره در ضمن براي مشاهده صفحات بيشتري از ويلاگ به انتهاي همين صفحه برويد .

.


کسب مقام سوم کشوری توسط تیم 4 نفره استان قم را در مسابقات قهرمانی کشور جام سفیر تبریک عرض مینماییم

اعضاء تیم آقایان محمد عظیمی نیا- محمدرضا حیدری- سیدمحمد رفیعی- علیرضا ابوطالبی - علی بهمنی سرمربی و روح الله رضاپور مربی

در این مسابقات آقای سید محمد رفیعی نشان طلای وزن سوم را به گردن آویخت و محمد رضا حیدری نیز به عنوان بازیکن اخلاق و پهلوان شناخته شد

این عناوین را به خانواده بزرگ تکواندو خصوصا مربی این عزیزان آقای محبوب نصیروند تبریک عرض مینماییم.



نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت14:39---6 آبان 1392
سلام
ضمن تبريك به خاطر اين موفقيت و آرزوي موفقيت‌هاي بيشتر؛‌ يك ايراد اساسي كه به هيات تكواندوي قم وارد است اينه كه مسابقاتي كه در قم برگزار مي‌شود را به ندرت بازتاب مي كنند. هميشه خبر مسابقاتي كه قراره برگزار بشه را در انواع و اقسام سايت‌ها ميشه‌ پيدا كرد ولي از خود مسابقات، نفرات و نتايج آن هيچ خبري نمي‌شود. يعني تا خود مسابقه خوب پوشش داده مي‌شود ولي نتايج آن اصلا درج نمي گردد. چرا؟؟؟
مثلا اين خبر: (( پيكارهاي تكواندو بانوان قم به مناسبت روز تربيت بدني با شركت چند استان برگزار مي‌شود.))
كه در چندين سايت معتبر آمده بود و به سلامتي هم با نظم خوبي برگزار شد و نفرات برتر آن شناخته شدند.
من مي‌گم حيف نيست مسابقاتي كه با اين همه زحمت و نظم و تلاش خانم كريمي و دوستان برگزار شد در چند سايت نتايج آن آورده مي‌شد تا به نحوي همه در جريان آن باشند؟؟ به نظر شما روابط عمومي هيات ضعيف عمل نمي كند؟؟؟
اگر همچين مسابقاتي در استان‌هاي ديگر برگزار مي‌شود هم در سايت اصلي فدراسيون تكواندو و هم سايت‌هاي ديگر خبر و نتايج آن آورده مي‌شد. ضمنا براي بازتاب فعاليت‌هاي هيات هم خوبه.
--------
ببخشيد طولاني شد.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





׀ تاریخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 ,